MODE : agak HAPPY

2:00 AM


 

hehehe i don't know why and i even don't have exact reason for why i'm happy today... mungkinkah durian runtuh akan berlaku kepada saya?? jeng..jeng..jeng.. Yang pasti bukan kerana saya sudey jatuh cinta.. what ever feeling i face for a certain time, i still have HIM to share everything.. i still have my greatest friends... and also my family who are always there for me.. THANX a MILLION..

kenapa saya gembira.. jawapan saya masih sama.. kegembiraan datang menerpa hidup saya hari ini tanpa sedikitpun diberikan reason to me for being happy.. awak tahu x? mesti tak tahu juga..

lagi.. thanx god sbb menemukan saya dengan insan yang bernama FAUZIAH ABD KADIR.. she had help me a lot... she just being acted like my own sister.. thanx kak g.. saya tahu, saya bukanlah sempurna.. saya bukan secemerlang orang lain dan saya juga tidak sebertuah orang lain.. i've to work double or maybe triple harder than other people..

tp.. itu xbermakna saya lemah ok..uols.. saya sangat kuat.. kan.kan.. xda sorang pun yang sempurna dekat dunia nih.. so, jangan cakap lebih ye uols... hidup ni macam roda.. sekarang uols ada kat atas.. who knows ntah esok lusa uols jatuh bergolek-golek... only time will tells..

whatever uols trying to do.. i dun even care [ada mak kesah nyah...].. sebab saya tahu di mana sebernarnya saya berpijak.. and i'm happy enjoying my whole life at all.. saya suka buat ape yang saya suka.. hehehehe.. lihatlah dunia..saya seorang yang ceria kan... Saya sangat-sangat menghargai diri saya.. hidup saya.. keluarga saya.. kawan-kawan saya dan setiap nafas saya...

You Might Also Like

1 jari dompok

  1. i'm hapy for u too babe.. =)
    psttt, share2 laa kegembiraan tu... hehehehe~

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images