PLEASE LEAVE ME...

11:51 PM

the story i shared here cuma nak melepaskan tekanan yang ada.. saya tahu dia takkan baca cerita ni sebab dia bukan lagi kawan saya dan dia takkan ambil kira apa jua berkaitan saya.. Anda telah berjaya menjadikan saya sekejam ini..TAHNIAH..

I know you for 5-6 years back... but now, i dun even know you at all... Saya tahu anda telah melenyapkan saya dari list kawan2 anda sebab saya tiada lagi kegunaan pada anda.. TERIMA KASIH.. banyak-banyak sebab dah berjaya menyingkirkan saya walaupun tanpa bantuan SMS..

I remember u told me that we r born to be a very good friends till the end of life.. so, what's the hell u r doing now.. ko memang sengaja nak ignore aku kan... ko memang suka pilih bulu kan.. ko suka kawan2 yang kaya raya dan bawa kepentingan kat ko kan... Asyik nak berkepit jer 24 jam.. orang lain pun ada career.. ada their own life..ada their own parent but u should have a piece of space to spend dengan kawan-kawan lama.. aku pun xpasti apa yang bermain dikotak fikiran ko.. Aku ajak spend time together banyak sangat alasan ko.. pakwe ajak tengok bola berdezup ko ikut.. hello, ko mmg naif pasal bola tapi still nak tengok kan...

one more thing, I sound stupid when i speak in Englishkan .. korang kata aku berlagak... tp, when things goes same to u, pandai pulak korang back up.. hello, i'm already sick of u guys...

korang kata susah nak contact aku... tp, sebenarnya korang tuh yang susah nak dicontact... tp, dengan kawan2 ko yang ada kepentingan xpulak korang buat macam tuh..aku sombong? yes.. sebab aku dah tawar hati dengan korang... kadang2 kata2 korang tuh sangat menusuk hati ok.. for u its just a joke, tp korang kena ingat tahap sensitiviti kita tak sama...

kenapa saya suka melebihkan orang lain dari diri sendiri? sebab saya rasa puas bila others happy.. even though korang xpernah nak ambil tahu the exact situation.. sehingga membuatkan saya terfikir kebaikan dan kelemahan diri sendiri.. yes, we need to take it seriously.. biar kita berhenti sebelum mereka membenci.. biar kita sentiasa sedar di mana bumi yang pijak oleh kita..

i'm sorry for those think there are part of "YOU" in this story.. thanx for everything..

For YOU...

+ I hate u so much
+ I wish i wont see u again
+ I wish u r not a part of my friends walaupun dihayat lepas

; if i could stop the time for a while......

just a piece of memory we shared together...

As we go on..We remember...All the times we..Had together
And as our lives change...Come Whatever
We will still be....Friends Forever

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images