TILU - 'Ku Bukan Aku'

12:56 AM

Ku Bukan Aku



Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan

Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

---------------------------------------------------------------------
I just saw this clip video last 3-4 days ago..the clip video was so interesting and relaxing.. I just discovered that Kumpulan TILU was the newest artist under KRU where this song was produced by EDRY KRU.. Lagu Ku Bukan Aku ni pun dah banyak dimainkan di corong2 radio and this song was so relaxing and easy listening.. Tilu Band ni memperjuangkan genre muzik jazz yang mana in Malaysia genre ni kurang di bawa oleh penyanyi yang sedia ada..

Tilu Band dianggotai oleh enam pemuzik.. Mira yang bertindak selaku vokalis kumpulan ini turut dibantu oleh Johar (drummer), Dauz (trompet), Bajai (rhodes), Puja (bass) dan Kiki (gitaris).. This group actually being established 2 years ago and in the mean time they already performed in GIGs performanced around Malaysia..

Special pasal TILU? Tilu pernah mewakili negara ke pertandingan Junk Sound 2009 dan memenangi persembahan terbaik dalam pertandingan yang disertai beberapa negara ASEAN yang lain. Hebat kan...

For those interested with TILU, boleh melayari www.myspace.com/tiluband, www.amp.channelv.com/tiluband atau www.facebook.com/tilu (fan page) untuk maklumat lanjut mengenai kumpulan ini.

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images