Auww Jejari Runcing Vs Jejari Tak Runcing!

1:36 PM

Salam and Afternoon guys..


Tibe-tibe tgh hari ni ter'rajin'plak nak meng'hapdet'kan belog ni.. because of i do nothing yet by now.. soon the work will come... haha


ok, yesterday I saw my sister ada baca 2 blogs.. satu tu jejari runcing which nowadays being known by surfer.. and satu lagi tu jejari tak runcing..mcm satu blog yang mana isi dia berbeza dengan the other one..



yang ini korang semua tau kan own by Elia.. once dulu bergelar tunangan KFCM.. if you want to know more just have a read kat jejariruncing.. pada bloggers mesti tau and mesti selalu hang out kat situ kan..


yang ini baru semalam tau kewujudan this blog.. adoi, ketinggalan rupanya.. so far, enjoy juga membaca kat situ.. pada sape belum baca meh baca Jejari I Tak Runcing.. blog ni diasaskan oleh seseorang yang gelarkan diri dia Ahkak.. terbaca kat belog cikcippuding, tujuan belog Ahkak ni dibuat adalah disebabkan berikut..

Salam 1 Malaysia. Tujuan belog ini di buat bukan untuk kejar glamour atau ambil kesempatan terhadap mana-mana pihak. Tapi sebagai manusia yang tidak ada kaitan antara mereka berdua, ahkak cuma mahu si Hering mintak maaf secara terbuka kepada semua pihak yang telah dihina, dimaki, dicerca dan sebagainya oleh beliau. beliau lah punca segalanya. beliau lah yg memburukkan keadaan yg sedia buruk. gitewwww statement ahkak! 


Yang pasti, I'm not to compare this 2 blogs.. INGAT!!.. take this as a part of our reading je.. kita yang tak tau menau dan kalau nak tau menau have a read kat situ ye..tapi, yang tak tau tapi buat-buat tau, jangan pandai2 buat sebarang spekulasi ok.. ibarat tengok menu kat kedai, korang orderla sendiri..

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images