# today

3:05 PM






sangat2 sleepy dan kepala yang sangat memberat setelah tidak berjumpa dengan tilam serta bantal.. dan setelah seronok dan bersemangat melihat sebiji bola direbut 22 orang... wateverpun sangat berpuas hati diatas kemenangan pagi tadi.... GGMU..


hah lagi... oh yer semalam saya telah menghabiskan masa bersuka-suki di lowyat.. dan telah memborong sedozen CD kosong... tujuan?? belum diketemukan lagi... nak beli mp5, tp kekurangan cash... nak pakai kad xditerima pulak.. ketinggalan zaman betul... masalahnyer kat booth lain xda pattern itu, sungguh tension..


lagi... recently macam ada something which me myself couldnt know how to prescribe it.. so, bila menda tuh xsettle emosi jadi kurang stable dan macam2 benda lain pun akan amik kesempatan.. Aku ambil dari sudut positif yang ini ujian ALLAH untuk aku, supaya aku lebih mendekatinya.. tetapi sebgai manusia biasa kita tak akan kari dari godaan syaitan.. tp, aku akan cuba sedaya upaya untuk menjadi yang lebih baik walaupun tidaklah sampai kke tahan perfectionist...
oh yer, last week, aku pergi join kursus perkahwinan... yang menjadi masalah adalah most of the paricipants on that time, semua mmg nak kawen.. kalau dah 80 orang yang duk tanya bila nak langsung.. jadi benda remeh mcm tuh boleh jadi benda yang besar..

mungkinkah aku kena bagi peluang diri sendiri untuk belajar berkomitment yang mana satu ketika dulu aku amat membenci perkataan itu setelah seseorang telah menjadi punca utama untuk aku terus melupakan keinginan bercinta dan dicintai... jadi sebab itu, aku rasa lelaki ni sangat2 cerewet dan tidak boleh menerima mereka di dalam hidup ini.. Tuhanku tolong ubah persepsi ini dan kurniakanlah aku seseorang seperti yang telah dilakar dalam kamus qada dan qadar... betul sebelum ni xpernah terfikir untuk terus berfikir secara serius ttg soal ni.. mungkin setelah hadir kursus perkahwinan tuh sedikit sebanyak telah bukan sikit ruang dihati... wteverla...

lagi... aku sangat2 mengambil pusing dengan serius some of other said or react... sbb itu aku mudah terasa hati... walaupun mereka tidak bermaksud begitu... walaupun niat itu kadang-kadang ada... aku akan mudah terasa hati bila kawan meng'ignore'kan aku, tp in the same time dia still contact dengan kawan2 yang lain.. mcam ada certain2 orang yang boleh berkawan dengan dia.. yang penting kena ada kegunaan kot.. wateverlah..

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images