My br0ken sidE miRr0r

3:47 PM



-before--after-


huhuhu see people how's my side mirror after a man which cannot be categorised as a man langgar.. dah la langgar lari.. bodoh punya cikgu..

kejadian berlaku early in the morning.. mmg tahap kronikla jalan raya pagi tuh.. rasa2 aku dalam 7.05 pagi.. aku cam biasela otw nak gi opis..[opis ker..huhuhu] sedang sedap dan enak aku melayan pagi tuh adala one man with his ugliest wira datang.. aku ok lagi as x menyangka kejadian tuh akan terjadi..

so stupid that man..sebab depan dia motor..sebelah jalan tuh aku.. dah mmg xmuat langsung dia nak memotong.. suddenly dia menempah maut potong juga.. gedegang bunyi kat kereta and made me to stop at the side of the road.. tgkla kat cermin kalau2 dia berhenti..

rupenya cikgu bodoh tuh terus je pecut sehingga mendidihkan kemarahan aku..
aku, tanpa berfikir panjang, terus mengejar kereta tuh sampai hampir2 aku pun accident pulak..
mmg ala2 schumacher la aku punya kelajuan..

luckily aku sempat kejar dia.. aku hon, dier buat dek jer.. aku bagi lampu still no respond.. so aku buat ala2 penjahat tahan kereta mcm dalam movie.. terror pulak aku rasa.. tp takut pun ada..

aku dgn ayu berbaju kurung terus turun terkam cikgu bodoh tuh.. pedulik ape aku.. dah la langgar kereta aku pastu lari.. pondan betul cikgu bodoh tu.. mmg aku xbagi chance punye.. tanpa aku sedari budak2 sekolah menyaksikan kejadian tuh..

cikgu bodoh tuh bley ckp xbaik gaduh2.. fuck off la.. aku terus mtk phone number dia.. then aku siasat betul ke die cikgu kat sekolah tuut... luckily yes.. but disebabkan die ni pondan xnak jawab call.. even reply sms bila aku mintak ganti rugi.. ini dah mencabar kewibawaan aku ni.. aku rasa cam nak mengamuk kat sekolah dia pun ada...dah about 2 weeks tau cikgu bodoh ni lari.. tp ayah aku kata biarla.. kat akhirat esok kita kira..

sampai kat 'opis' ramai yang tegur.. dan kata mereka " beraninyer ko kejar...dasat sungguh".. mmg menyirap je aku tgk keta ku masatuh... hangin... jer..

but i wud never and ever forgive that cikgu bodoh.. NEVER.. and dun make me see him again.. ingat aku pompuan xberani ke.. boleh buat macam lengkong ker... dgn aku sorii talk to the hand OK..

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images