Mak Nyah Malaysia Kahwin Dengan Lelaki Mat Saleh

3:40 PM



Pastinya sesuatu yang memalukan rakyat Malaysia terutamanya bangsa Melayu yang beragama islam secara amnya dan tiada orang lain yang lebih malu jika bukan keluarganya sendiri.

Dilahirkan dengan jantina lelaki dan nama asalnya Mohammed Fazdil Min Bahari kini Fatine yang berada di London takut untuk pulang ke Malaysia selepas pelbagai reaksi negatif tentang perkahwinannya dengan seorang lelaki warga Britain.

Saya takut untuk pulang ke tanah air. Saya bimbang akan keselamatan saya,”
“Saya telah menghabiskan masa berjam-jam membuat panggilan telefon untuk memohon kemaafan. Saya amat menyayangi mereka tetapi saya tidak boleh mengubah apa yang telah berlaku,” kata jurusolek artis berusia 36 tahun itu.

“Fatine sedar orang-orang Melayu memegang nilai-nilai tradisional dan “tidak dapat menerima orang sepertinya”
-mstar-
Ini bukan soal nilai orang melayu tetapi ini soal agama perkahwinan antara lelaki dengan lelaki. Sesuatu yang luar tabii manusia yang dilarang keras dalam Islam sebagaimana yang kita tahu bagaimana Allah telah melaknat kaum nabi luth yang berpasangan sesama jantina. Sudahlah berkawin sesama jantina.. tambah lagi mengubah penampilan fizikal dari seorang lelaki kepada seorang wanita.. itu sudah menambahkan lagi dosanya... nauzubillah...
saya yakin saudara kita ini tahu ape hukumnya dengan tindakan yang bodoh yang telah diambillnya itu...
Adakah kita semakin menghampiri akhir zaman....
tepuk dada tanyalah selera...
apakah masih ada ruang keinsafasan pada saudara kita ini...
sources dicedok dari saudara marzuki from http://selangor2u.com/blog/

You Might Also Like

1 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images