Friday, December 18, 2009

(GOSIP)Zizie Ezette Dah Berkahwin Dengan Bung Mokhtar?


Tiba-tiba nama Bung Mokhtar meletup.... Dalam Utusan harini pun dah keluar tentang gossip beliau yang akan berkahwin dengan aktress yang putih gebu lagi mantab yakni Zizie Ezette... Siapa dia Bung Mokhtar ni..?




Nama penuh beliau ialah Dato’ Bung Mokhtar Radin dan beliau ialah ahli parlimen Kinabatangan. Namanya menjadi hangat secara tiba-tiba kerana khabarnya dia dan Zizie Ezette dikatakan sudah berkahwin minggu lepas.

Kalau korang ada tengok Dewan Rakyat tuh ala...yang bersiaran dekat TV1 tuh.. dia mmg bermulut agak lantang.. tak sah kalau x mencelah atau membidas... kira mmg hebatla dia berkata-kata... kalau bab2 tuh aku suka dia.. dia berkeyakinan dalam apa yang dikatakan...

dengar2 cerita lagi... si Bung Mokhtar nih dah berjumpa dengan keluarga si Zizie nih dan ibu kepada zizie nih Mummy Fauziah kata dia xda halangan untuk menerima si bung mokthar ni sebagai menantu sebab itu dah tertulis pada takdir...


kalau korang nak tahu Bung Mokhtar ni dah berkahwin dan mempunyai 4 orang anak dan beliau merupakan orang yang sangat kaya.. SEkaya mana itu xtahulah...

Tapi dalam the star aku baca tadi..Mummy Fauziah menafikan yang zizie ni menjadi isteri yang kedua... dan akan mengumumkan kesahihan cerita ini {perkahwinan+kedudukan zizie sebagai isteri yang keberapa] secepat yang mungkin...

Bung Mokhtar walau bagaimanapun terdahulu menafikan cerita perkahwinan ini dengan mengatakan...

Saya tak cukup kacak untuk beliau (Zizie Ezette)


sungguhpun beliau menafikan cerita ini, beberapa ahli parlimen telah mengesahkannya dengan mendapat kad jemputan perkahwinan tersebut yang bakal diadakan di sebuah hotel terkemuka di malaysia..

Kalau hati dah cinta, tua muda, miskin dan kaya bukan lagi penghalangnya...so, sama2 lah kita menunggu cerita sebenar dari mulut empunya badan...

sources.. http://beautifulnara.com/ dan http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/12/18/nation/5324805&sec=nation dan utusan malaysia..

2 comments:

  1. tahniah Bung Mokhtar ada isteri no 2!! info tentang seks suami isteri kat sini - Isteri Pura-pura Orgasma

    ReplyDelete
  2. kat beautifulnara tu kata, maybe zizie ni isteri yg ke-4 kan? ish ish boleh tahan gak Bung Mokhtar ni ek... hahaha...

    ReplyDelete