Sakit Hatiku

8:45 AM

huahuahua..
.
hatiku sedih sekali.. tatkala laptopku ga bisa dihidupkan lagi...
semuanya gara-gara motherboardnya 'kiok'
puas la aku jaga bebaik harta ku itu
sampai aku mem'pasword'kan sekali..
nak wat camna xda rezki...

aku tau expense for repair motherboard ni equal to get a new one..
tp, aku sayang giler beb..
aku dah usha banyak tempat sampai kat lowyat pun..
price dia around RM 900++..

so, in the mean time aku terpaksa pinjam laptop2 my others member..
rasa dia cam lain jer...]xsama cam laptop sendiri..
laptop orang kena la jaga elok2.. kang x pasal2 aku juga yang kena...
aku nak kena kompol balik duit...
kunun nak plan beli yang baru la..

tp.. ptptn aku saper yang bayau.....
lagi sedih baiii....

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images