RAIN OPPA BAKAL BERKAHWIN DENGAN KIM TAE HEE SELEPAS 5 TAHUN BERCINTA

8:22 PM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Lovelies

Terus Ayong buka entri lepas baca cerita sensasi ni sementelah kawan-kawang Ayong duk tag kat pesbuk sana. Terkujat... Finally kawen juga dorang ni. Pandai tau planning hidup dorang. Ayong a bit kuciwa sebab minat giler kot kat Rain oppa ni. Hep, xda sampai obses tau. Doakan dorang bahagia sudah.

Meh baca sikit pasal depa ni.

Selepas lima tahun bercinta, pasangan selebriti paling popular dan sensasi, Rain dan Kim Tae Hee bakal berkahwin pada 19 Februari depan di sebuah gereja terletak di Seoul, Korea. Berita itu dilaporkan oleh All Kpop.
Image result for rain and kim tae hee
Media dia Seoul heboh apabila pasangan Rain dan Kim Tae Hee dikatakan akan menamatkan zaman bujang masing-masing pada bulan depan. Mereka akan melangsungkan perkahwinan pada 19 Februari depan di sebuah gereja katolik di Seoul.
Rain juga dilihat berkongsi sebuah kapsyen di media sosial dengan mengatakan Kim Tae Hee selalu ada di sisinya setiap masa tidak kira dalam keadaan dia susah mahupun senang.
Image result for rain and kim tae hee
Namun, pihak Rain dan Kim Tae Hee masih belum mengesahkan berita berkenaan. Difahamkan, sebelum ini Rain ada memberitahu beliau akan melakukan perkahwinan secara tertutup kerana ingin menghormati permintaan daripada pihak keluarga.

oh by the way, Abang Hujan sekarang baru ja released his new album ' THE BEST PRESENT' dengan bantuan PSY sebagai Track Producer. Untuk info abang hujan start debuted on 2002. So dah masuk taraf veteran in industry. Last album released last year with title RAIN EFFECT. So his latest album memang KABABOOM. Seriously, dengan tarian hebat dia yg macam Micheal Jackson plus Usher and the music was so superb. He just proved that he was a capable performer and nothing is impossible at the age of 34 years old. How lucky Kim TAe Hee to have this Abang Ujan. Well, I'm attaching togtther his latest and hot MVs. Nampak badan dia yang tough weii..











You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images