Setori On Monday

6:15 PM

As Salam readers and Hi others..



Monday came again.. and it's started with Management Meeting.. Akan tetapi, masaku dihabiskan dengan membaca dan menelaah novel.. Ya Allah, jahatnya kan.. tapi sambil-sambil tu haruslah dengar part2 jabatan masing-masing since Top Management for today agak bad mood. so, xboleh lepas laku sangatla.. Tak pasal-pasal kena halau kot nanti..

Sambil-sambil mencatatkan sesuatu kat dalam buku mesyuarat.. ambil point penting.. sambil2 mengudapkan mulutkan... sambil bergosip-gosip dengan rakan sebelah dan mengerling ke arah jam yang for me it's tik tok so slow.. by the way, menu for breakfast today is nasi dagang...kueh koci..samosa and teh.. sedap... yang penting JIMAT...

Habis meeting 12.30 noon, my bos pulak ajak makan mee sup yang best tapi ciput giler mee dia.. and it's also FREE.. siap tapau tu.. punyalah tamak kan..pastu jalan2 beli paper NST kat auntie surat khabar.. gossip2 sikit sblm balik opis..tapi tak khatam lagi baca...

masuk2 opis, sebagai pekerja yang cemerlang kononnya... hehe, terus mengadap PC, menjawab soalan audit. eii, xhabis2 lagi.. soalan yang sama pulak tu ditanya... masa buat audit dulu xdala cara kerja mcm dorg ni.. within 10 days dekat client punya tempat still xsiap lagi.. kiteorg dulu 5 hari je kot.. nak kata orang baru, sama je.. tiba-tiba MAC tetap dihati.. TQ bos.. sebab from there i learned and improved a lot.. *muka bangga*

lepas tu..biasala keje kan.. ada je kawan2 yang bermurah hati nak bagi makan FOC.. petang ni je dapat makan kundang cecah kicap+gula dengan agar2... slurppp.. tang kundang tu.. mak oii mcm orang ngidam kan.. hehe.. dan dengan itu selepas memperbaiki laporan bulan mei saya, maka berakhirlah tugas saya dihari isnin.. yes.. mencapai target... jadi target untuk esok... tungggguuuuu~~

for today punya quotes :


yup, my life is not perfect..even no ones too.. it's full with colors.. whatever happened, itu semua dugaan dariNYA.. for sure I really appreciated what I have and What ALLAH has gave to me and What ALLAH has blessed me.. Thank You ALLAH..

p/s: adalah dimaklumkan bahawa saya sangat berkecil hati dengan kawan saya.. time susah korang nampak je aku.. lain-lain siapa eh shida ni.. kita pernah kenal ke..aku tak kesah.. itu hak korang.. lagipun aku ni kenangan masa silam je kan..maklumlah aku pun duduk kampung je.. for sure outdated kan nak kawan dengan korang.. jadi sekarang cita-cita aku nak jadi kera sumbang.. sekian terima kasih.

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images