Tuesday, February 23, 2010

#2*%$!#$(^&

wtf dapat kawan macam ko... aku tanya jer.. xpayahla nak beriye sangat.. aku tanya pun elok2 bukan hal besar pun.. xpayah la menjawab macam ko tuh diperlukan oleh semua org... ko ingat semua orang suka ko ker.. ko xtahu banyakko back stabble... time ko susah ko baru nak ingat aku.. dah senang ko sebelah mata pun xpandang kan..

dah mulut ko xpernah nak bertapis... cakap suka suki ko jer.. langsung xamik tahu perasaan orang lain.. dahtu janganla suka suki nak merendah-rendahkan orang lain.. ape ko ingat ko tuh hebat sangat ker..? kalau hebat xkan jadi kuli orang la... aku xkesah ko nak cakap ape2 pun janji bertapis la sikit.. amik kira perasaan orang sekeliling.. esok ko ditinggalkan baru tahu.. xpayah nak budget best.. tu semua lakonan ko yang mmg xlayak nak berlakon...

No comments:

Post a Comment