AKu Si Bidan Terjun

3:30 PM

Date : 10th Oct - 12 Oct 2008
Venue : Tapak Perkhemahan, SK Bukit Kepayang
Subject : Perkhemahan Tunas Puteri Peringkat Daerah Bera , 2008
-------------------------------------------------------------------------------------------------
first time jadi guru pengiring best juga.. dulu just sebagai student jer.. la ni, dapatlah rasa keistimewaan sket.. tidur dalam khemah siap ada bantal, confortable... boleh bawak hp.. makan pun kat dalam air-cond..hehehe.. how lucky to be a teacher..
-------------------------------------------------------------------------------------------------

ni, time budak2 ni tgh hidupkan api..nak masak la kunun..

yang ni, after they finished their cooked.. tu, tgh rasa telur yang dimasak dalam tanah.. Diorang nak bagi aku rasa, tp thanx but no thanx... hehehehe.. si Ira la yang beriye-iye nak bagi aku test..


yang ni time buat "golliwok"..ye ke spelling dia..but sound the same la.. yang ni baru aku blaja buat dari diorang... time sekolah dulu tak pernah tau pun nak buat patung camtu.. kira zaman purba la time aku dulu.. eii farahin sorang jer tgk kamera, yang lain tuh malu2 kucing plak..

yang ni time buat gubahan berbentuk beg.. yang ini pun aku ada curi2 buat..nasib baik juri2 profesional xnampak... hehehehe

cantiklah..our gubahan.. kira2 pass la nak wat gubahan hantaran kahwin.. but, unluckily xmenang..sian my student.. dah la kena forced blaja buat hari2..tp xmenang juga.. at least diorang dapat sesuatu yang baru.. kena bersungguh kalau nak berjaya..


forum session.. at first mmg dah tarik diri.. coz last minute pihak organiser bagi tajuk.. in the meantime kita dah prepared for another tajuk.. tp, kredit to kak mala & kak senah, prepare text a few hours before the forum start.. nasib baik dah practise before, jd diorang tahu format forum tuh..


yang ni lah part yang paling budak2 ni suka.. time menyanyi..lagu2 tunas puteri.. aku pun xtau coz time aku sekolah dulu aku x join tunas puteri...huhuhu... tp, bab shila tuh yang buat berterabur sket nyanyian dorang ni.. dia asyik nak ketawa jer.. nasib baik first group..


finally, b4 we got back to school, let's snap photo... ni my pic with kak mala, kak senah and my std 6 students.. just got a precious memory there with my students.. mmg best..!

You Might Also Like

0 jari dompok

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram

Flickr Images